12.28.2021

Imprezowe słomki, czyli pomysł na dekorację stołu


Hej Kochani, witam Was już w poświątecznym szaleństwie a przed Sylwestrowym Szałem. Wymyśliłam sobie, że skoro mam sporo ścinek papierów a szykuje się imprezka, to warto je jakoś wykorzystać. Zapraszam Was na fototutka z dekorowania słomek i wykałaczek. Zrobimy 6 słomek a z resztek wykałaczki. 







Potrzebne materiały wycięte z papieru scrabookingowego:

- 2 paski papieru o długości 30 cm i szerokość 3,5 cm

- 3 koła o średnicy 6,5 cm

- 9 kół o średnicy 5 cm

- 3 koła o średnicy 4 cm

- 6 kół o średnicy 3 cm

- serce 6 na 6 cm

- serce 4,5 na 4,5 cm

- 8 sztuk serc 3,5 na 3,5 cm

- tekturki wąsy

- tekturki korony



Potrzebne narzędzia 

- tablica do bigowania

- pistolet z klejem na gorąco

- klej 

- taśma 

- 6 słomek

- wykałaczki

- farby albo tusze, embossing



Ja powycinałam sobie wszystkie elementy z resztek papieru. Zdradzę Wam, że do słomek z koroną użyłam resztek z arkusza  „ Świąteczne  życzenia”  

NO TO ZACZYNAMY 

Ja zaczęłam od potapowania farbą koron na złoto a wąsów na czarno. Pamiętacie, że można tekturki malować, tuszować, embossować? To tylko wyobraźnia Was ogranicza :)


Czas na bigowanie

Bierzemy nasze paski i bigujemy. U mnie jest co drugi rowek. Jak nie masz bigownicy możesz zrobić to ręcznie. 




Po zbigowaniu pasków składamy je w harmonijkę. Końce smarujemy klejem




Sklejone końce składamy w koło 



Nagrzewamy pistolet z klejem na gorąco. Harmonijkę układamy 
w koło i szykujemy środek do wklejenia. W tym przypadku to koło o średnicy 5 cm.





Tak sklejone kotyliony obracamy na drugą stronę. Szykujemy słomkę i koło o średnicy 4,5 cm. Na skrajnych stronach koła nakładamy klej na gorąco. Do naszego kotylionu przykładamy słomkę i do tego nasze koło z klejem. 




Obracamy naszego kotyliona i robimy analogiczne drugiego. Bierzemy naszykowane wcześniej koła i tekturki i składamy. U mnie te dwie słomki składają się z harmoniki, koła 5 cm, koła 4 cm i tekturki. Poszczególne warstwy są przyklejone na taśmie dystansującej. Dzięki temu mam taki efekt 3D.  Jedna słomka jest z wąsem a druga z koroną.





No dobra mam dwie bardziej fikuśne słomki to czas na szybkie złożenie 4 pozostałych

Bierzemy koło 6,5 cm układamy słomkę na środku i następnie na koło 5 cm przyklejamy taśmę, tak by słomka się zmieściła. Składamy to razem. Na to na dystansie przyklejamy kolejne koło 4 cm i do tego tekturkę.





Analogicznie robimy z pozostałym kołami i sercami





Czas na wykałaczki

Bierzemy dwa serduszka - jedno smarujemy klejem, przykładamy wykałaczkę i dokładamy drugie serduszko. I mam ozdobioną wykałaczkę. 

Z resztą pozostałych drobiazgów postępujemy tak samo. 






I dotarliśmy do końca fototutka. Stworzyłam dla Was 6 słomek i 7 wykałaczek.
Jak się Wam podoba taki mini zestaw imprezowy? 









Czekam na Wasze opinie pod tym wpisem :) Pozdrawiam, Partycja.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz