2.08.2022

Jak zrobić kartkę cyferkę?


Cześć Wszystkim ,

postanowiłam w miesiącu lutym pokazać Wam inne oblicze kartek dla dzieci. Napatrzyłam się na kartki w kształcie cyferek wycinane ploterami i zamarzyło mi się stworzyć takie cudo. Dla wszystkich tych którzy posiadają papier i nożyczki mówię, że się da. Zapraszam do szybkiej zabawy. 


 

No dobra to do zrobienia kartki potrzebujemy:

-  papieru dziecięcego 1 arkusza z kolekcji ScrapAndMade   https://przezokienko.pl/zestaw-papierow-little-cuties

- bazy kwadratowej 14*14  lub arkusza papieru kraftowego do zrobienia samodzielnie bazy

- tekturka napis  https://przezokienko.pl/pierwsze-urodzinki-napis-warstwowy

- tekturki jednorożec https://przezokienko.pl/glowa-jednorozca-z-kwiatami



No to zaczynamy

Ja sobie naszkicowałam  kształt cyferki 1 na bazie . Wymyśliłam  sobie, że moja cyferka będzie taka okrąglutka . Po naszkicowaniu bierzemy się za wycinanie kształtu bazy.





Narysowana i wycięta baza wygląda tak:



Bazę przykładam do wybranego arkusza papieru i odrysowuję kształt. Teraz będę wycinać o kilka milimetrów z każdej strony mniejszy kształt, aby po złożeniu uzyskać efekt warstw.




Sklejamy razem taśmą dwustronną.



Tekturki traktuję złotą farbą, by dodać im blasku i bogactwa.


No i mamy najfajniejszy moment, czyli dekorowanie . To już Wam powtarzałam nie raz - teraz ogranicza Was tylko wyobraźnia. Ja do dekoracji użyłam moją słabość tego miesiąca, czyli gazę. Ale również wyciętych chmurek i gwiazdek.  W sumie wyszło delikatnie i skromnie jak na mnie.


Co sądzicie? Zrobicie sami taką kartkę?



Pozdrawiam, Patrycja 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz