3.29.2022

Wielkanocny home decor na kole


 

Cześć!

Witam się dzisiaj z Wami Ja - Agnieszka - anezka.scrap z wyjątkową inspiracją. Wyjątkową, bo prace typu home decor są u mnie rzadkością.
Co roku, co każde święta obiecuję sobie, że zrobię dekoracyjny wianek na drzwi i… tym razem się udało! :) Co prawda nie jest to typowy wianek, ale na drzwiach będzie prezentować się równie efektownie.

Jeśli chcecie się dowiedzieć, jak wielkanocnie ozdobić bazę HDF „koło”, zapraszam dalej.

 

 

 

PRZYGOTOWAŁAM:

 Lista wydaje się być długa, ale zapewne większość z tych rzeczy znajdziecie u siebie.
Tekturki wielkanocne możecie teraz nabyć w zestawie w specjalnej cenie
https://przezokienko.pl/zestaw-tekturek-wielkanocnych

 
PRZYGOTOWANIE BAZY

Na samym początku malujemy bazę białym gesso. Jeśli chcecie, aby koło było czysto białe, będziecie musieli nałożyć kilka warstw. Ja położyłam jedną.


 Po wyschnięciu bazy w kilku miejscach robię wzory przez maskę - wybrałam maskę wianka, bardzo dobrze sprawdzą się również listki, gałązki. Czekam aż pasta wyschnie, a w międzyczasie przygotowuję pozostałe dekoracje.


DODATKI

Jajeczka z uwagi na ich ażurowy wzór podklejam arkuszem scrapowym.

 

Jajeczka styropianowe podbarwiam farbą akwarelową w kolorze różowym.

 

Listki z HDF maluję na zielono, a te z tworzywa delikatnie cieniuję, aby pasowały do pozostałych.


 

BUDOWANIE KOMPOZYCJI

Jajeczka wklejam w gniazdko - początkowo nie miałam w planach go użyć, ale wiecie jak to jest w trakcie tworzenia - wizja się zmienia. :)

 

Następnie przyklejam je po środku i doklejam część gałązek, wykorzystuję do tego klej na gorąco.

Kolejno doklejam tekturkowe pisanki i kwiatki. Pozostałe wolne przestrzenie wypełniam sizalem, suszonymi gałązkami, resztą gałązek, do czego korzystam z heavy body żelu, ponieważ skleja wolniej niż klej na gorąco, co pozwala na spokojne przestawianie, zmiany w kompozycji.


 Na sam koniec dodaję chlapania z farb w trzech powtarzających się odcieniach: różowym, żółtym, zielonym.


 Na samej górze przewijam wstążki, abym mogła zawiesić moją dekorację.


 

A Wy jak udekorujecie swoje domy na zbliżające się święta?


Agnieszka - anezka.scrap





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz