12.19.2022

Świąteczna dekoracja last minute


Cześć Kochani, wpadam rzutem na taśmę z ostatnią dekoracją świąteczną w tym roku. Czy już macie Wasze 4 kąty gotowe na Boże Narodzenie??? Ja już gotowa, ale jakoś było mi mało i co zrobiłam - proste, szybkie i urocze lampiony świąteczne. 

No i teraz klimat sam się zrobił.

 



Zapraszam do zabawy, 

potrzebujemy:
* 3 słoiki różnej wielkości
* farbę białą albo inną imitującą szron
* sznurek jutowy
* koraliki drewniane
* klej na gorąco
* świeczki albo światełka na baterie
* pędzel albo gąbka do tapowania słoików
* tekturek:

https://przezokienko.pl/aniolki-5-wzorow

https://przezokienko.pl/sniezynka-na-sznureczku (moja śnieżynka straciła sznurek)

https://przezokienko.pl/bombka-z-napisem-wesolych-swiat-warstwowa

 


Jak mamy wszystko gotowe to bierzemy się za robotę. Wyciskam sobie trochę farby imitującej szron na talerz i biorę gąbkę, bo taką metodę wybrałam na pomalowanie słoików. Robię od razu wszystkie i zostawiam do wyschnięcia.

 


 

Kiedy mam już suche słoiki przygotowuję pistolet do kleju na gorąco i go nagrzewam. 

Zaczynam obklejanie góry słoików sznurkiem jutowym. Gdy mam górę to pod dolną krawędzią przyklejam sznurek i na środku robię kokardkę a na jej końcach montuję drewniane koraliki. 

Pod kokardkę przyczepiam klejem na gorąco tekturki. Ta dam i 30 minut dekoracja gotowa. ‘



I gotowe … co Wy na to??? Koniecznie dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba.



A u mnie na czarnej komodzie po dodaniu światełek do środka i ustawieniu ich w reszcie kompozycji prezentują się tak:

 


 


Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wesołych Świąt,

Wasza Patka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz