12.13.2022

Torebka na upominek


Cześć!

Witam się dzisiaj z Wami w moim ostatnim tutorialu. Grudzień to czas wigilii, spotkań, wręczania upominków.  Z tych powodów przygotowałam szybką instrukcję, jak prosto ozdobić torebkę prezentową. Co ważniejsze, nie użyjemy do niej świątecznej tekturki.

Kiedy tylko zobaczyłam w sklepie girlandy w zestawie boho od razu skojarzyłam, że będą świetne do dekoracji świątecznych prac.


Co potrzebujecie?

  • torebkę prezentową,
  • pastę i maskę, 
  • świąteczne grafiki,
  • dodatki 3D w postaci sizalu bądź wstążeczek, sznureczków,
  • brokat bądź jakieś perełki do ozdobienia, 
  • biała farba do chlapań,
  • klej na gorąco, gel medium.

Nadanie struktury

Pracę zaczynam od położenia wzoru przez maskę. Ja wybrałam wzorek wianka.


Nakładam go w dwóch miejscach w górnym lewym rogu - będzie stanowił podstawę do kompozycji oraz delikatny fragment jeszcze w dolnym rogu.


Główna kompozycja

W kolejnym kroku doklejam tekturkę to na niej będziemy tworzyć kompozycję. Na tekturkę przyklejam odrobinę sizalu.

Tutaj możecie poszaleć. To od Was zależy, co zrobicie. Ja zdecydowałam się na bardziej płaską kompozycję z uwagi na to, gdyż zawsze na święta wyjeżdżamy i chciałabym móc taką torebkę spakować i przewieźć bezpiecznie.

Z prawej strony chowam pod tekturką dwie bombeczki, na to pasujące kolorystycznie grafiki cukrowych lasek.


Pozostałe przestrzenie wypełniam pozostałymi grafikami - poisencją, listkami itp. Na koniec u góry kompozycji umieszczam konika na biegunach.


W miejscu, w którym kończy się girlanda przyklejam gwiazdkę, żeby nie było takie "ucięcia".


Ale żeby to nie była samotna gwiazdka, w drugim rogu nad kompozycją przyklejam drugą.



Wykończenie

Aby nadać całej kompozycji spójności robię delikatne chlapania białą farbą.

Na sam koniec już, żeby ozdobić dodam trochę brokatu, no bo czymże są świąteczne prace bez tony brokatu, chlapań czy śniegu. 😉 W kilku miejscach (poisencja, bombki) nakładam odrobinę gel medium, na to posypuję brokat, a nadmiar zsypuję.

Odkładam torebkę, żeby wyschła - jest gotowa.
Tekturkę, którą wykorzystałam znajdziecie również w mixie boho.
Pamiętajcie o tekturkach pierniczkach, które znajdziecie u Ani - jeśli nie zdążycie zrobić już z nimi kartki, równie pięknie będą prezentować się na choince jako ozdoba. Zerknijcie do całej kategorii świątecznej.

Korzystając z okazji, życzę Wam pięknych świąt, wszystkiego dobrego w 2023 roku. Nie traćcie radości z tworzenia.




Do zobaczenia gdzieś w sieci.

Agnieszka z anezka.scrap



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz