5.23.2023

Ukwiecone okienko

 Witajcie!

Na swoją dzisiejszą inspirację przygotowałam kwiatowe okienko z HDF. 

Nie jestem mediowa, więc postanowiłam je zrobić po swojemu i przy okazji sięgnęłam po nowości stempelkowe do ATC. Więc dzisiaj będzie trochę o stemplach. 

Przyznam się Wam, że stempli mam sporo, ale jakoś z nich rzadko  korzystam, a można osiągnąć naprawdę ciekawe efekty.

W sklepie Przezokienko znajdziecie dział poświęcony stemplom. Są to stemple gumowe niczym nie podklejone, wystarczy je przyłożyć do bloczka i można działać :). 

Używać stempli można na wiele sposobów, stosując embosing, tusze, odbijając pojedyncze elementy i tworząc tła.  Na grupie na Facebooku PrzezOkienko - grupa inspiracyjna znajdziecie livy z różnym wykorzystaniem stempli, także serdecznie zapraszam :).

W swojej dzisiejszej inspiracji wykorzystałam stemple: pismo odręczne, mała krateczka i listki. Odbijają się idealnie  :).

 Z pozostałych materiałów przygotowałam sobie oczywiście okno z HDF i trochę różnych tekturek.

Zaczęłam od oklejenia pełnego okienka papierem scrapowym.

Natomiast wierzchnią warstwę okienka, pomalowałam białą farbą.

W międzyczasie jak schła mi farba odbiłam sobie na kalce za pomocą tuszu do embosingu kilka listków i wyembosowałam je na złoto.


Gdy farba mi przeschła, mogłam zacząć odbijać stemple. Robiłam to stopniowo, najpierw odbiłam gdzieniegdzie pismo, a potem krateczkę. Dzięki temu, mogłam kontrolować, żeby nie przesadzić :).

I tutaj też użyłam embosingu w złotym kolorze.

To samo zrobiłam na okienku oklejonym papierem scrapowym.

Moim zdaniem wyszło fajnie :).



Zostało tylko posklejać i ułożyć kompozycję :)

A oto efekt końcowy.








Ze sklepiku użyłam:







Pozdrawiam cieplutko!




 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz