5.18.2022

Jak zrobić kartkę kaskadową na Dzień Mamy?

 


Cześć wszystkim,  tu Patka z Fiu Bździu i Sól.  Chce Wam przedstawić swoją interpretację kartki kaskadowej.  Zostałam zainspirowana Dniem Scrabbookigu i stworzyłam swoją wersję. No dobra to zaczynamy zabawę.





Do zrobienia kartki potrzebne nam będą:

  • arkusz papieru A4 250g lub więcej
  • 2 arkusze papieru do wyklejenia kartki, ja użyłam tych z kolekcji Scrap And Me, dostępnej również w Przez Okienko
  • tekturkowy napis - u mnie będzie to przezokienkowy napis Kochanej Mamie 
  • odcisk z foremki
  • kwiaty
  • wycięte lisie
  • wstążka 
  • gilotyna albo trymer
  • tablica do bigowania albo trymer ze zmienna końcówką
  • klej, taśma, nożyczki, klej na gorąco

To zaczynamy przygodę

Z racji tego, że nie mam tak dużej tablicy do bigowania to zamieniłam końcówki w trymerze. I tak biguję na 9,5 cm następnie na 19 cm i 28,5 cm. Końcówkę odcinamy. 




Kolejnym etapem jest ustawienie kartki po skosie  tak by się nam zmieściła na gilotynie trymerze . Odcinamy i mam już skos.





Następnie składamy po śladach bigowania i sprawdzamy jak nam się układa skos



Prostujemy naszą bazę kartki i wybieramy arkusze papieru, których chcemy użyć. Przykładamy naszą bazę do arkusza i odrysowujemy, by mieć zachowany odpowiedni skos. Analogicznie robimy drugą stronę.







Docinamy wszystkie elementy a gdy już mamy wszystko gotowe przyklejamy je do bazy.  Przednią stronę przykleiłam na dystansie, by nadać trochę przestrzenności. 



Baza gotowa, bierzemy się za dekoracje

Ja użyłam odcisku z formy, kwiatów ręcznie robionych, wstążki, sizalu oraz liści wyciętych z grafik 


Gotowe i jak Wam się podoba? Zrobicie swoją wersję kartki? 

Zapraszam do zabawy 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz