6.14.2022

Ukryte w boxie tipi

 

Cześć!

Czy czujecie już wakacje? Dzisiejszy wpis również można nazwać wakacyjnym, jest ostatnim przed krótką przerwą dla mnie.

A jeśli wakacje to namiot i dzisiaj wykonamy dziecięcego boxa z pewnego rodzaju namiotem - tipi - bardzo często spotykanym w dziecięcych pokojach.

Zajrzyjcie dalej. 

 

Do wykonania boxa będziecie potrzebować:

  •  bazy pasującej kolorystycznie do wybranej przez was kolekcji; U mnie to akurat P13 Good Night (inne kolekcje z tej firmy znajdziecie również w "okienku"),
  • dużo wyciętych grafik,
  • do przygotowania samego tipi potrzebujemy arkusz papieru scrapowego albo jego fragment 22 cm x 15,5 cm, 
  • 4 patyczki do szaszłyków, 
  • fragment sznureczka,
  • pompony, jakieś kuleczki do ozdoby


 oraz oczywiście tekturki - w swoim boxie ostatecznie wykorzystałam 4:

Szablon tipi

Przygotowałam prosty szablon, z którego wykonacie tipi na bazie kwadratu. Szablon możecie wydrukować i odrysować lub wydrukować bezpośrednio na papierze scrapowym (o wymiarach 22cm x 15,5 cm) - ja skorzystałam z tego drugiego rozwiązania.



Wycinamy szablon dookoła i bigujemy na wszystkich liniach. Możecie bezpośrednio przy linijce ja korzystałam jednak z tablicy. 


Na jednej ze ścianek pośrodku możemy zrobić wejście. Na środku nacinamy lekko papier i zaginamy, a skrzydełko odcinany. Możecie też przedrzeć, wszystko zależy od efektu, jaki chcecie uzyskać.

Sklejanie

Kolejnym krokiem jest sklejenie szablonu za pomocą bocznego skrzydełka, żeby uzyskać ostrosłup. Za pomocą dolnych skrzydełek tipi wkleimy do boxa. 

Wklejenie patyczków 

Następnie docinamy patyczki na długość około 10 cm i zaznaczamy 2 cm od końca, bo tyle patyczki mogą maksymalnie wystawać, żeby box się zamknął.

Wklejamy je w każdy narożnik za pomocą kleju na gorąco.


Ozdabianie

Na koniec tipi możemy ozdobić - super sprawdzą się tutaj proporczyki. U mnie to tylko kawałeczek sznureczka do związania patyczków oraz lamówka z pomponami. Tak przygotowane tipi możemy wkleić do boxa.

Gotowe! 

Tak prezentuje się cały box wewnątrz.

 
 

Na jednej ze ścianek zostawiłam wolne miejsce na spersonalizowanie. Jeśli jednak chcielibyście dać również jakąś fajną tekturkę, to w przez znajdziecie przepiękne napisy "dla ciebie córeczko" bądź wersję dla synka - pasować będą również idealnie.

Na wieczku dodałam grafikę tipi, która "zdradza" co box kryje w środku. 😉

 Jak Wam podoba się taki namiot - sama chętnie schowałabym się do niego w gorsze dni. 😆

Agnieszka z anezka.scrap


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz