10.25.2022

Szybka kartka do mapki



 Cześć! Zapraszam Was dzisiaj na krótki tutorial z kartką do mapki.

Zajrzyjcie dalej, żeby zobaczyć jaką mapkę wybrałam i jaką kartkę zrobiłam na jej podstawie.

Tak wygląda stworzona mapka - kilka warstw tła oraz trzy główne elementy. Pamiętajcie, że mapka to inspiracja - można "posiłkować" się nią dowolnie - odwzorować dokładnie lub tylko zainspirować układem. Prześledźcie do końca, żeby zobaczyć, jak ja z niej skorzystałam. 

Tło

Z papierów scrapowych wycinam prostokąty na 1 i 2 warstwę, odpowiednio 15,7x10,9cm oraz 14,7x9,9cm. Mam białą bazę, więc na pierwszą warstwę wybieram ciemniejszy papier. Druga warstwa będzie wzorzysta - postawiłam na czerwoną cegłę. Trzecia - wydarty fragment z ciemnego arkusza.

 Na mniejszym prostokącie nakładam wzór przez maskę.


 
Pierwszą warstwę przyklejam bezpośrednio do bazy, drugą dystansuję taśmą 3mm. W następnym kroku przyklejam gazę. Z lewej strony na wydartym kawałku nawinęłam złoty drucik. Następnie przyklejam go na papier w cegiełki, równając lewą krawędź z krawędzią niższej warstwą, również na dystansie.


Elementy

Na mapce widzimy trzy jednakowe elementy. Zdecydowałam, że zamiast grafik umieszczę tekturkę - 3 złączone żarówki.

 Tekturkę wyembossowałam złotym pudrem. Wkleiłam na środek.


Ostatnim etapem jest "obsypanie" kartki kuleczkami. W kilku miejscach, szczególnie w  pustych przestrzeniach nakładam odrobinę gel medium, a potem wysypuję kulki - na początek większe, potem drobne - przypominające piasek. Poczekam, aż wyschnie i gotowe.

Zanim pokażę Wam gotową pracę, zostawiam Wam listę wykorzystanych materiałów.

Lista użytych materiałów:

  • biała baza w formacie C6,
  • ulubiona kolekcja - u mnie papier w ciemnym odcieniu oraz wzorzysty - cegły,
  • tekturka żarówki https://przezokienko.pl/3-zarowki-na-sznurku
  • złoty puder do embossingu,
  • drucik,
  • gaza,
  • kulki 3D,
  • klej, nożyczki itp.


 


 
Spróbujecie swoich sił? Zapewniam, że będzie warto 😀
 
Agnieszka z Anezka.scrap



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz