11.21.2022

Kartka "zimowa czapka"


Cześć!

Wita się dzisiaj z Wami - Agnieszka z anezka.scrap. Wiem, że u wielu z Was spadł już śnieg - u mnie jeszcze nie. W związku z bielą za oknem przygotowałam dla Was tutorial na prostą kartkę w kształcie zimowej czapki. 

Zerknijcie dalej i zobaczcie jakie to proste.
 

Do wykonania takiej kartki-czapki będziemy potrzebować:

Szablon

Kartkę A4 składamy na pół, rysujemy sobie połowę czapki oraz wycinamy. Na wywinięciu czapki zaplanowałam dać border, dlatego podczas rysowania szablonu biorę pod uwagę jego szerokość. Naprawdę narysowanie szablonu odręcznie jest bardzo proste - próbujcie!

 
Tak narysowany szablon da nam symetryczną czapkę. Rozkładamy.
 
 

Baza

Następnie układamy szablon na naszym papierze bazowym - możemy przydusić go linijką lub dokleić taśma washi, żeby nie ruszał się podczas przerysowywania. Wycinamy po odrysowanej linii. 

 
Następnie odrysowujemy szablon na papierze scrapowym i wycinamy zostawiając około 3mm wewnętrznego marginesu, żeby wycięty fragment był mniejszy od bazy. Wykorzystałam dwie strony papieru scrapowego - czapkę zrobiłam z różowego fragmentu arkusza 08, a wywinięcie w szarym ze strony 07.

 
Jeśli zdarzy się Wam nie dociąć idealnie prosto możecie postrzępić krawędzie papierów.
 
 
Sklejanie
 
Różowy fragment przyklejam bezpośrednio na kraftową bazę.
 
 
Szary fragment dystansuję beermatą.


Dekoracja

Wcześniej wyebossowany border przyklejam na wywinięciu czapeczki. Tekturkę możecie zostawić naturalną lub pomalować białym gesso czy farbą. W prawym rogu robię delikatną kompozycję z poinsecją z foamiranu. Dodałam kilka grafik ostrokrzewu. U góry czapeczki przyklejam dwie wycięte grafiki - gwiazdki.

Kartka jest jednostronna - na drugiej stronie możecie wypisać życzenia.

Początkowo miał być to tutorial na kartkę - rękawiczkę, ale zauważyłam, że jest ich dość dużo na różnych grupach. Czapka jest zatem idealnym dopełnieniem. 

Co powiesz na taką formę kartki?

Ściskam ciepło,
Agnieszka


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz