11.06.2021

Album świąteczny z shaker boxem

 


Cześć Kochani !

Święta zbliżają się wielkimi krokami, a nic tak nie zatrzymuje chwil jak zdjęcia. Stąd dzisiejsza moja inspiracja na album świąteczny.

 



Więc zaczynamy!

Tworzę wiele albumów na różne okazje i dziś podzielę się inspiracją oraz pokażę jak można wykorzystać jeden z cudownych shakerów wykonanych przez Anię.

Album jest formatu a5, zbindowany białą sprężyną a w środku znajduje się 10 sztywnych kart. 

Okładki oklejone są scrapowym papierem firmy Scrap Boys z kolekcji Winter Cotton.

W centralnym miejscu znajduje się shaker box choinka, a w środku umieściłam złote cekiny.  Ponieważ choince było samej nieco smutno, postanowiłam dodać poniżej napis „Album”. To właśnie on dopełnił kompozycję.

Wewnątrz okładek znajdują się dodatkowe klapki zamykane na magnes z miejscem na zdjęcia 10×10

Mam nadzieję, że album się spodobał i pokochacie tekturkowe shakery tak jak ja.

Na koniec życzę Wam zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie rodzinnym.  

Pozdrawiam Monika

Papierowe Story


W pracy użyte zostały tekturki:

Shaker box choinka https://www.przezokienko.pl/produkt/shaker-box-choinka/

Napis „Album” https://www.przezokienko.pl/produkt/napis-album-01/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz