11.06.2021

Kartka urodzinowa z kopertą 3D

 


Cześć Kochani!

Bardzo miło mi gościć tutaj na blogu jako członek Dream Team Przez Okienko,
której właścicielem jest Ania Szajda. 
Ania to przemiła i bardzo ambitna kobieta. Produkuje tekturki w ekspresowym
tempie, a ja mam teraz przyjemność tworzyć moje prace właśnie z nimi. 



W tym poście zobaczyć możecie kartkę na 18-te urodziny, którą wykonałam z
papierów AB Studio i kolekcji z Galerii Papieru Art of creation – Retro inspiracje. 
Z racji tego, że na jednym z arkuszy papieru jest złoto, postanowiłam całą pracę
pochlapać złotym splash’em i przykleić płatki złota na tekturce, wyciętych
kwiatkach i cyfrze 18, tak aby nadać pracy spójności. 
Uwielbiam używać płatków złota i uważam, że super prezentują się na pracach.
Jest z nimi trochę bawienia się, ale tak lubię ten efekt końcowy, że warto! 😉 
Koperta oczywiście made by me. To również uwielbiam robić 😀







W pracy użyłam tekturki Ramka 3 koła – motylki, którą znajdziecie oczywiście w sklepie.


Do następnego postu!

Pozdrawiam
Patrycja – Scrapatki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz