11.29.2021

Świąteczne ATC krok po kroku


Hej! 

W dzisiejszym fotototurialu chciałam Wam pokazać jak zrobić ATC z przezokienkowych produktów .




Do stworzenia ATC będziemy potrzebowali: 

* zestawu 3  baz 

* zestawu 50 mini napisów

* 3 zestawów ramek do shaker boxa

* małego zestawu papierów „Świąteczne życzenia”

* mikrokulek szklanych 


    


No to zaczynamy.  KROK 1 

Zaczynamy od wybrania arkuszy papierów, których będziemy chcieli użyć jako tło do bazy  ATC oraz spód shakera.  

Zrobimy tak kolejno 3 bazy.

Gdy już wybierzemy tło docinamy pod wymiar bazy ATC. Następnie docinamy spód shakera i folijkę do niego.  

 


 


 

KROK 2
Kiedy mamy już wszystkie bazy docięte to przyklejamy papier do bazy.
Następnie składamy shakera i uzupełniamy go mikrokulkami. A wierzchniej ramce możemy nadać koloru. Ja użyłam w tym celu farb akwarelowych, bo takie posiadam. A Ty możesz zrobić to embbosingiem na gorąco, tuszując, malując farbami albo pisakami.  W tej kwestii ogranicza Cię tylko  wyobraźnia.

 


 A tak wyglądaj moje gotowe bazy. Sklejone, złożone shakery i pomalowane ramki shakerów.


 

KROK 3

Mając już tak gotowe bazy zostaje nam tylko ich dekorowanie 

Ja użyłam do tego wyciętych grafik z małego bloczka „Świąteczny czas”, napisów do ATC, tekturek śnieżynek, listków wcześniej wyciętych, kwiatów ręcznie robionych, kawałka gazy i brokatu.  

Pamiętaj Ty możesz ozdobić tym czym chcesz.   

  


 A  oto moje ATC

  


 






Jestem ciekawa jak Ci się spodobał mój fototutorial i ATC-iaki :) Daj mi znać w komentarzu :)

Pozdrawiam, Patrycja!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz