11.06.2021

Kartka świąteczna z shaker boxem – tutorial

 


Cześć ☺ 

Dzisiaj ja w ramach DT Przez Okienko przychodzę do Was z moim tutorialem na kartkę świąteczną z ukrytym shaker-boxem .



Kartka będzie wykonana na bazie 14,7×14,7cm.  Na samym początku docięłam sobie papiery scrapowe z kolecji White Christmas od Scrap and me. Wymiary podałam Wam na zdjęciu. Potrzebne będą dwa tła oraz dwa trójkąty biały i scrapowy.

W następnym kroku przykładam jedną z obręczy shakera do białego trójkąta w miejscu w którym chcę, żeby się znajdował shaker i odrysowuję ją delikatnie.

Żeby pomiędzy papierem, a shakerem był odstęp wycięłam zaznaczony element ok. 2mm od narysowanej linii jak widać na następnym zdjęciu:

Następnie trzeba się skupić. Przyłożyłam do siebie oba trójkąty (tak jak mają być sklejone) i delikatnie, uważając żeby papiery się nie przesunęły. Odrysowuję na papierze scrapowym wycięty otwór z białego trójkąta. I tym razem również wycinam ok. 2 mm od narysowanej linii.  Po sklejeniu biały trójkąt ma być ramką dla trójkąta scrapowego.

Kiedy trójkąt z wycięciem mam już przygotowany oklejam bazę. Jedno tło z przodu kartki, ułożyłam tak aby widoczne były wszystkie grafiki, a drugie tło wewnątrz, aby tworzyło ramkę dla życzeń.

Trójkąt przykleiłam na taśmę 3D o grubości 3mm.

Następnie przygotowałam sobie shaker-boxa. Zaczęłam od odrysowania obręczy na folii, użyłam do tego szpikulca, a później wycięłam koło niecały 1mm od linii obrysu (oczywiście bliżej środka).

Folię przykleiłam do elementu shakera ze świeczką, a dwie obręcze skleiłam ze sobą i przykleiłam do kartki wewnątrz otworu w trójkącie.

W shakerze umieściłam dwa rodzaje mikrokulek (srebrne i  przeźroczyste) oraz brokat, ale to co się tam znajdzie to już tylko wasza decyzja.

Kiedy już wypełniłam shaker smaruję klejem obręcz na kartce jak najbliżej zewnętrznego brzegu (żeby brokat nie przykleił się do folii) i przyklejam element w folią.

Na samym końcu pokryłam shaker-box Glossy Accentem.

Gotowa kartka prezentuje się tak:

Użytego shaker boxa znajdziecie tutaj.

Pozdrawiam Was serdecznie

Ania robi kartki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz